انتخاب یک اسم

قبل از اینکه شروع به نوشتن کنم برای weblog ، درگیر انتخاب اسم برای آن بودم. به نظر من انتخاب اسم مهمترین چیز برای شروع است. خلاصه اینکه یک ورق برداشتم و شروع کردم به نوشتن. انواع و اقسام اسم های مختلف. اسم ها پشت سر هم قطار شده بودند. یک دفعه 2 تا کلمه از ذهنم گذشت: شب و سکوت ...

نمی دانستم کدام را انتخاب کنم. خواستم ترکیب هر دو را بگذارم که ناگهان به یاد یکی از کاست های شجریان افتادم.  شب، سکوت، کویر

بالاخره تصمیم خودم را گرفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
کامل چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ق.ظ

کامل جعفری چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:17 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید.
از برنامه ها و اخبارهی خوب شما متشکر هستیم ولی افسوس که نمی توانیم از برنامه هی خوبتان استفاده مفیدی ببریم چون در ایران خیلی پارزت میاندازند بر روی موج رادیو فردا اگر وقت کردید در براره دانشگاه تبریز هم خبری بگویید ( در باره سطح علمی آن).
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد