موضوعی برای نوشتن

باز هم تردید. باز هم یک دوراهی

این بار می خواستم تصمیم بگیرم که چه بنویسم. سوژه که بسیار است. در خیابان، سطح شهر، کلاس درس، دانشگاه ، مسائل بین الملل و مسائل اقتصادی و ..... و راحت تر از همه ـ و شاید دلیل اصلی سخت وبلاگ ـ مسائل درونی خود آدم.

همچنین سبک های مختلف در نوشتن مثل طنز، جدی، تراژدی و ....

حالا کدام سوژه با کدام سبک ؟

فکر کنم بهتر باشه از همه سوژه ها و با تمام سبک ها استفاده کنم ـ البته اگر بتوانم و موفق شوم ـ و خودم را در یک سبک محدود نکنم. نظر شما چیست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:42 ق.ظ http://niravana57.blogsky.com

دوست عزیز
این صرفا یک نظر است.
من فکر می کنم که نویسنده بهتر است خودش را در اختیار سوژه و موضوع قرار دهد .
سعی کن دنبال چیزی نگردی آن چیزی که تو باید در موردش حرف بزنی خود به دنبال تو میآید.

و دل بده به قلمت . آن وقت خودت سبک می شوی خود نوشته خود کلام.....

ممنون که به وبلاگم سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد